Follow | Dashboard
Creamy Puffs

.




♥ kau nie gedikzz sungguh ! ♥
Tuesday, January 17, 2012 | 0 comment(s)
Hye peace ^_^ v (!) apa khabar (?) kalau dikira~kirakn (?) dah lama jgk saya x buat post baru kn (?) betul x (?) jadik mknanya blog saya nie jadik blog terbengkalai lah ea (?) okey (Y) kalau korang nk tahu.. saya sejak dah naek form 2 nie x da masa nk on9 FB,on9 TWITTER n jenguk2x blog saya nie (!) dan kalau korang nk tahu jugak ... saya dah turun kelazzz (!) yerlah kn (,) maser form 1 belajar nk x n jerk (!) nie dah form 2 kna buat betul2x (!) ayat touching saya x kesah pon kalau turun kelazzzz.... yg saya kesahnya ialah saya kena ddk ngan budak cina n budak paling gedikzzzzz dalam SMKC tu telah satu kelazzz ngan saya (!)(!)(!)kalau yg ddk ngan bdk cina tuh boleh lh saya sabar (!) tp kalu ngan bdk gedikzzz tuh x boleh nk sabar siot (!)korang nk tahu (?) mentang2x lh kelazzzz form 2 nie campur ngan bdk cina .. so.. dia nk ikut2x plak ckp mcm bdk cina (!) aku tampo sekali muka kau (,) terus x ble cakap kang (!) n .. dia nie kn suka tiru ayat orang n urusan orang (!) asal kau tahu yer budak gedikzzz (!) aku mcm nk x nk jerk tau tego kau (!) ko ingat ko dah 'HOT' ker kalau kau maen kapel2x nieh (?)please lh kawan (!) nk muntah darah tau tiap kali ko citer pasal ko n jantan yg bodoh sbb pilih kau (!)

__________________________________________________________________________________
                                             aku benci kau (!) benci (!) benci (!)
__________________________________________________________________




Older Post . Newer Post